Feb 22, 2011

Rinduuuuu :')

Okay hari ni nak story pasal Oma dgn Abah aku . Tadi pukul 8.34pm mak call . Cakap rindu la apa semua la . Mak duduk sorang dkt rumah . Abah tinggal mak lagi -.- Jangan fikir lain la . Abah balik kampung tgk tok dgn tokwan sbb mak balik kerja lambat tadi . Hee :) Mak call tanya apa semua . Okay tkpa la story morry dgn mak . Lepas tu abah pulak call pukul 9.23pm . Abah tanya kenapa tk call dia . Tak rindu kah ? Haha . Rindu la abah tp credit tidak mengizinkan kita berdua utk berhubung . Call tottot hari hari bole pulak . Haha . Abah tau aku nk duit . Dia kata tk kan RM10 pun tkdak . Aku cakap tkdak langsung . Heh . Dia asyik tanya tkkan tkdak langsung . Bersalah pulak aku tipu sunat dgn abah tp dia tau aku mcm mana . Hehe . Lepas tu , aku bagi handphone dkt kakak jap . Abah nk cakap dgn dia . Adeh , kantoi la yang ni . Kakak aku pg cakap dkt abah aku kata aku berduit lagi . HAHA -.-  Abah cakap kalau duduk dgn dia dpt duit selalu la . Duduk dgn kakak ada dia nk bagi duit macam mak bapak aku . Tkdak la . Bagi duit makan jea . Huu . Tapi thank you la jgk :) Abah suroh aku balik cepat . Rindu la tu :D Minggu depan mungkin aku balik . Nak duit abah . Heeee ^^ Kalau abah baca blog aten ni , aten nk duit lebih tau . HAHA . Gila la . Duduk dgn kakak , kena jimat walaupun duit selalu habis tp dgn mak ngn abah duit tk jimat langsung tp duit selalu ada . Sebab apa ? Mak abah bagi duit alaun suroh guna la buat apa pun tp aku tk guna . Tunggu keluar dgn mak abah sekali baru aku beli apa aku nak . Tu pun guna duit mak abah . So jimat la duit alaun aku . Hehe . Lagi pun aku bukan boleh keluar rumah --' Nak guna duit macam mana  tapi dh berapa bulan aku tk dapat alaun . Alhamdulillah , aku rasa aku berdikari sikit . Heh . Selalu bangun pagi kena tgk muka mak dgn abah .  WAJIB ! Tapi sekarang bangun pagi pg cermin tgk muka sendiri -.- Tapi duduk sini aku selalu keluar tapi tu pun dgn kakak . Okay la tu :) Kalau dkt SP nak keluar pun Ya Rabbi . Punya la susah --' Kadang kena tipu mak abah . Biasa la . Rumah aku 'tkdak pintu' . Nak keluar kena ada kebenaran baru ada pintu kt rumah tu . Ingat dh besar senang nk keluar tp lagi susah pulak tp mmg dari dulu mmg susah keluar pun . Hidup aku di kongkong tapi kadang aku suka jgk la sbb aku tk la senakal mcm org lain :) Harap harap macam tu la . Hehe . Nanti nk balik SP kejap jea lepas tu datang sini balik . Adeh . Tak syok =.= Bila aku dh balik SP nanti , harap harap aku dh dapat 'pintu' . Jangan sampai aku menipu utk dapatkan 'pintu' tu . Huu >.< Okay aku rindu semua yang ada kt Kedah terutamanya mak dgn abah :') Tunggu aten balik okay . I miss you all <3

Tottot , i rinduuuuuu you jugak okay :)

No comments:

Post a Comment