Feb 16, 2011

Not bad .

Okay tak la teruk sangat hari aku hari ni . Memang memalukan sbb tkdak kawan tp tk apa . Aku mmg suka buat hal sendiri pon :) Aku ingat dekat area Sepang jea . Tengok bapak jauh la -.- Dekat lagi kalau aku balik Putrajaya . Tempat Puchong tu . Gilaaaa berapi bontot aku dlm kereta . Dah la semua lelaki . Nasib baik aku duduk belakang and diorang semua skema sikit . Hehe . Aku dilayan macam anak raja . Kakak aku la ni pesan kt Pakcik handsome tu suruh jaga aku baik baik . Dia pun layan la aku macam anak raja . Rimas jgk aku . Bila dh sampai tempat tu , whoaaaa ! Tapi mana perempuan ? Tak kan aku sorang jea . Ada jgk la yg handsome . Haha . Tapi biarkan . Jangan biarkan sayang kita rasa tersisih . HEHE ^^ Aku masuk la tempat misteri ni . Pastu buat apa semua bg setel . Dah setel aku pun tunggu depan bilik 1 . Aku pun calling tottot . Hee . Pastu ada kakak ni ajak aku masuk bilik 1 tu . Seriously aku lapar gila . Nak makan kt kantin tu tp malu . Gila semua lelaki --'' Aku pun masuk bilik tu . Okay la kan . Pastu perempuan pun dh ramai aku tgk . Ada 14 org jea dlm bilik tu . Semua skema . Adoi pendiam teruih aku ni . Haha . Tapi ada mamat handsome belakang aku . Kisah ? Aku duduk pusing sana sini . Tk payah control la depan dia . Aku kata dia handsome jea . Bukan aku nk couple pun dgn dia . Jauh sekali kahwin -.- Perempuan dalam tu semua nerd jea . Okay I'm the hotest one . HAHA . Pastu lagi ada seorang Pakcik handsome lg yg bernama Muhd Shamri Muhd Yusof . Dia la yg nk bebel kt aku seharian ni . Org asyik cakap boring tp aku okay jea :) Dia punya bebel lawak kot tp aku hati kering and aku pun tk faham . Kenapa aku tk gelak ? =.= Tkpa Pakcik . Hati saya sedang seronok ketawa :D Dia bebel bebel aku bole terima bumi lg sbb lawak . Pastu rehat , aku dh nak mati . Aku order Nasi Goreng Pattaya Kena Tipu namanya . Kalau setakat goreng nasi lepas tu tarok telor atas aku pon bole machaaaaa -,- *Act , mmg tk pandai pon . Haha* Pastu masuk balik bilik tu Pakcik tu bebel lagi dan lagi . Masa ni aku dh ngntok even lawak pun sbb biasa la petang . Dgr orang bebel mula la nk ngantok . Apatah lagi Pakcik yg bebel tu . Dia lg penat . Cakap sambil pejam mata . Konon nk ingat apa yg dia nak cakap . Pada hal ngantok . Ingat aku tktau . Haha . Masa dh nk habis tu hanya Allah yg tau betapa sangapnya aku nk bukak pintu nk keluar dari situ . Ish , Fatin ni public okay . Okay okay . Aku keluar pergi kantin sorang aku order teh o ais , duduk kt meja tengah tengah dgn hati keringnya . Then semua tgk aku . Weh , malu bodo . Bukan nak perasan tp sebab aku pakai merah terang gila kot . Sumpah malu . Adoi . Pastu Pakcik handsome datang and terus balik . Dalam kereta semua dh lentok . Ikut jalan pintas sbb tknak kena jam tp jalan mcm harei . Akhirnya sampai rumah dgn selamat . Thank you Pakcik handsome <3

No comments:

Post a Comment