Feb 25, 2011

Hip hip .

Hip hip hoorey ! Malam ni aku balik Kedah . Weeeeeee ! Aku dah rindu rumah tahap GABAN . Apa tu gaban ? Abg aku ckp tu cartoon . Haha . Aku bukan nk story pasal gaban . Nak tau pasal gaban search sendiri dkt google . Kakak aku pesan suroh kemas bag siap siap , dia balik kerja pukul 6 terus chow . Pg Putrajaya kejap , malam baru bertolak . Dengan abang aku sekali lepas tu ambik abang sorang lagi dkt Ipoh . Kami 4 beradik balik sekali . Yehaaaa :D Fatin jangan syok sgt la . Hari Ahad dtg sini balik . Aduh . Tk syok teruih -.- Tapi tkpa . Dapat jugak balik . Nak tengok bilik . Nak pelok katil :D Tk pernah aku tinggal rumah lama lama macam ni . Srootsss :'D Aku nk pg hantar text book kt scola . Result aku myb kena gantung . Adeh --' Yang paling penting , aku boleh keluar rumah . Okay ya ? Please abah please *dgn mata blink blink Spongebob tu* Nk jumpa kawan kawan semua . Tediaaaaa , rindu tahap lipas bersalin kembar tujuh dh ni . Kalau la diorang semua boleh keluar kan . Nanti busy kerja , ada yg merantau macam aku jugak . Aku tk kira ! Boleh ke tak kena keluar jugak . Aku nk jalan jalan dkt CS , nnt ternampak la siapa siapa saja kawan aku . Teheee . Hari Sabtu boleh la pg . Ramai org *Hotstuff la kalau pg CS hari Sabtu tu* HAHA . Macam harei >.< Aku nk keluar nnt harap harap sgt boleh . Lagi best kalau ada org datang ambik aku . Yibba yibba ^^ Biasa la org tk berlesen ni susah sikit . Okay esok aku dh sampai SP . So jangan lupa nk halo halo aku okay kalau nk keluar okay . Lepas tu , aku nak jumpa family kt sana . Semua la . Mak bapak aku mesti la kan . Nak balik rumah Laguna . Nk tgk perkembangan terbaru . Hehe . Nak jumpa Syifa , Faiz Syafi , Aqish , Adam . Rindunyaaaa dkt adik adik aku tu . Selalu call aku , Kak Ten bila nak balik . Alolo . Kak Ten nak balik dh ni . Hehe ^^ Okay itu saja . Nnt aku roger lain . Heh . Tottot , ILY <3 . Hehe :) Byebye .

No comments:

Post a Comment