Feb 10, 2011

Mcd :)

Semalam 9 / 2 / 2011 , first time aku jumpa dgn Fakh . Kawan 3 tahun dah dgn dia tp semalam baru dpt jumpa live depan mata ! Haha . Dia dtg KL stay dgn abg dia . Aku pulak dkt Putrajaya . Dia ajak abg dia pg Alamanda . Gila aku tk nak jumpa dia . Alamanda depan rumah jea . Dia cakap nk pg pukul 9 , aku punya excited la kan aku pg pukul 8 sbb takot tk bole keluar . Aku pon jalan jalan la dlm Alamanda tu . Habis semua pelusuk Alamanda aku tawaf . Beli beli ape semua . Lepas tu , aku dh letih aku lepak kt kerusi dpn kedai Live Star . Aku tunggu lama jugak la tp tkpa sebab dia text dgn aku . So tk boring sgt . Jam dh pukul 9.30 tp dia tk sampai lg . Mall mana yg tk tutup pukul 10 ?! Lagi setengah jam jea ni . Aku tk takot Alamanda nk tutup tp takot nk balik la sorang jea kan . Pastu dia msg kata dh sampai ada dkt Pizza Hut . Harei aku tunggu dia , dia pi tibai makan dulu . Haha --'' Dia suruh aku pg dkt dia . kata dia pakai baju biru gelap . Aku pon naik tingkat atas sbb dia kt bawah . So aku bole usha dia dari jauh dulu . Hee xD Dia kata dia tunggu aku kt kedai video Speedy . Time tu la aku nk nampak ramai org pakai baju biru pon . Aku pon pg dkt Baskin Robbin nk skodeng dia dkt bwh . Pastu dia call ' you dekat BR ke ? ' Huish kantoi . Aku kata okay okay aku nk turun . Masa aku kt escalator *betol tah eja tu . Hee* aku nampak dia tengah calling . Haha . Calling dgn aku la . Aku kata kt dia jalan depan lagi lagi dan lagi sampai jumpa aku . Pada hal aku belakang dia . Sampai la dpn kedai Carlo Rino tu depan kedai tu ada map Alamanda , tah mcm mana dia pg stop kt map tu then dia pusing belakang . Nampak la aku . Apa lagi dua dua org mcm gelabah jea . Yela 3 tahun kawan tp first time jumpa . Excited kot :) Pastu dia nk pg makan pizza balik dgn abg and awek abg dia . Aku malu la nk ikot . Nak balik ? Tak mungkin . Ingat senang nk jumpa -.- Aku pon tunggu kt kerusi . Dah pukul 10 macam tu , kedai dh banyak yg tutup , lampu pon sama tp tkpa aku dh biasa . Hehe . Yang ada pon org yg kerja dlm tu dgn org yg nk pg makan fast food . So tk la seram sgt . Pastu si Fakh ni takot la kan dh nk tutup , dia ajak jumpa . Kami jumpa pastu pg jalan jalan . Abg dia call suruh ajak aku makan sekali . Ohh tk mungkin !  Aku pon jalan la dgn dia tp dia cakap dia lapar . Haish , khoje makan je kamu ni . Kami pon pg la Mcd . Masa nk order tu sumpah lawak . Dia cuak . Kan you kan . Haha . Dia order Prosperity Burger <3 Time tu pulak la order kami tk sampai . Then dorang suruh duduk dulu . Pastu lepak ambil gambar ape semua *buat video ^^* Dia makan tk ingat dunia , tukar gelang . Hehe . Pastu abg dia dtg dgn awek abg dia dtg . Damn ! Malu . Aku salam kakak tu aku terus belah . Malu weh >.< Sebelum tu Pakteh aku dh call ckp tunggu aku kt luar . Aku pon jalan nk pg kt pintu keluar mmg gelap la . Pastu dia lari dia lompat tolak aku . Kena ayat babi sekali . Aku bkn bole t'kejut *padan muka hang* Haha . Dia nk hantar aku sampai keluar . Sumpah sweet dlm Alamanda yg gelap tu . Hihi ^^ Tapi ada org okay . Bukan khalwat lg --'' Dia hantar aku sampai keluar , nampak Pakteh aku , dia pg salam then dia belah mcm tu jea sbb takot . Haha . Sama mcm aku td . Pastu aku balik jalan ngn Pakteh aku . Baru selangkah tinggalkan dia , dh rindu . Hee :') Bila lg kita nk jumpa ? :( Harap harap nnt kita senang jumpa kan . Okay awak . Saya rindu awak tau . Sayang awak jugak . Tehee <3

No comments:

Post a Comment