Apr 13, 2011

THANKYOUSOMUCH :)

Okay okay . Semalam aku tkda kredit . So nak call fakh tak boleh . Aku pun mcm err okay . Dah tkda nk buat mcm mana kan . Hari ni fakh pulak ada test JPJ . Mygodddd :O Okay nk cerita pasal smlm punya . Hihi . Aku msg jela fakh bg support . Lepas tu , dia msg suroh call . Aku tkda kredit okay tkda kredit ! Ada pun 30cent jea . Aku msg . Aku msg fakh dgn cikyah tp kredit aku tak potong pun . Sumpah pelik . Lepas tu , check tgk rupanya hot ticket aku . msg ada lagi 700 . Mcm mana aku boleh lupa -.- Okay aku msg dgn cikyah dia kata dia tgh kerja . Lepas tu , dgn menggunakan 30cent aku tu , jam menunjukkan pukul 12 . Aku call fakh . Dia demam okay .Myb sbb nak JPJ . Gelabah lebih . HEHE :P Lepas tu , dia suroh aku topup . HELLO dah pukul 12 okay . TENGAH MALAM . Mcm mana nk topup . Point , Sos topup dh habis . Fakh ckp cikyah kan kerja , suroh dia topup . Aku pun apa lagi *mentol dh keluar dgn sinarannya* Terus msg cikyah . Suroh dia topup kan tp dia ckp tkda duit . Mmg la kerja 7E tp bkn kedai bapak dia . Aku suroh dia topup kan dulu nnt aku bayar tapi dia kata nnt duit kena short kepala bana apa tah . Haha . Aku nk suroh cikyah dtg rumah ambik duit tp segan la kan . Hehe . Lepas tu , cikyah kata dia kalau dia dtg rumah aku ambik duit lepas tu dia topup kan . Tudiaaq tudiaaq . Hati berbunga ni . Dia ckp 10 minit lg dia sampai sbb customer ramai . Time tu la nk ramai pun kan . Aku pun msg fakh byk kali jgn tidur walaupun dia tk balas . Tgk ada call dr cikyah cakap dia dh ada dpn rumah . OMG ! OMG ! Semangat ni . Time dh nk pukul 1 pagi okay . Berani cikyah berani . Haha . Lepas tu , lepak dpn rumah jap . Hehe . Yeke cikyah dpn rumah ? Haha . Aku ajak cikyah tgk wyg never say never nnt tapi dia kata eww . Okay fine cikyah --' Dh sembang apa bagai semua , aku bg duit suroh topup dia pun pg 7E balik sambung kerja . Then dia msg bg number topup . Aku teros call fakh . Blablabla apa semua . Okay tu tak payah story la kan . SYIRA SAYANG , thank you so much okay sbb tlg aku . Pukul 1 pagi sanggup dtg rumah aku nk ambik duit . Sumpah kau mmg berani . Haha . Mmg la tak jauh tp pukul 1pagi okay kau dtg . Aku yg duduk dlm rumah pun seram :D Fakh pun ckp thank you sgt . Syg kau gila . Ehem ehem . HAHAHA ! Aku mmg terhutang budi gila lah . Ceitt . HAHA ! Nnt aku beli gelang yg konon aku 'janji' kt kau tu . Hihi . Thanks weh . Tk terungkap dgn kata-kata . Ceh :p Thanks la thanks :) ILY okay . Ngeeeee <3 Byebye ^^

No comments:

Post a Comment