Apr 8, 2011

Lepak time .



Livita with honey <3
Okay semalam masa Cikyah tgh kerja dia call aku ajak makan malam dgn dia . Dia kata pukul 8.30pm . Aku pun okay jea . Dia ajak lepak dkt Restoran Prima . Kedai abg 'Farid Kamil' tu . Kacak dan putih daripada Farid Kamil . Sumpah tak tipu tapi kecek klate . Reject teros . Kekekeke ~ Okay dah nak 8.30pm , lepas tu Cikyah cakap pukul 9pm dia dtg ambik aku . Aku pun okay *mata ke atas , tangan di dada* Tapi pukul 9.30pm dia dtg aku . Aku pun okay jela janji melayu kan . Haha . Sorry sayang . Bajet jauh sgt tapi kedai tu dkt dgn rumah aku jea . Ceh . Haha . Kawan Cikyah pun ada . Okay lepak makan kuiteaw tomyam . Peh , sedap gila . Balik tu pg 7E . Cikyah belanja aku segalanya tu . Tak ada la . Gila dia nak belanja semua tu . Gaji dia tak masyuk lg . Dia belanja air favourite aku tu jea *aku yg mintak sebenarnya* Hehe . Okay pg jalan kejap , Cikyah hantar aku balik . Sampai rumah pukul 11pm terus call tottot :) Aku cerita ni sbb aku happy boleh keluar rumah . Malam pulak tu . Haha . Thanks syg . Nanti nak keluar lg ajak la aku . Hihi ^^ Okay byebye <3


No comments:

Post a Comment