Apr 3, 2011

Mangsa terbaru aku !

Aku dah lama target nak beli fixie tapi kakak aku tak bg .
Dia cakap rugi beli sbb nanti ada lesen bkn nk naik pun . Durr -.-


Guitar macam ni aku dah jumpa dkt JJ tapi nk beli tak tahu .
So aku target jea dulu . Hihi .


Aku nak wize&ope ni . Ada banyak design tapi malas nk cari .
Jam ni boleh buat jd mainan . Mcm transformer :D


Bag ni macam bag barbie pulak . Comel !
Aku nak beli bag boleh masokkan camera aku :)


Okay aku tau kasut ni dah lama gila .
Dulu-dulu dah ada warna merah tapi entah hilang di mana .
Nak light pink pulak :(


Kekekeke ~ Ni pun nak jugak . Macam VANS kan :)


Aku nak beli sandal . Dah lama nk beli tapi hampeh .
Kalau dah jumpa benda lain , sandal ke mana apa ke mana --.


Cool <3 Cantik kan . Aku search kasut lain , lain yg aku jumpa .
Kakak aku la ni . Aku pun macam dah terSUKA . Ngeeee xD



Aku target jea semua ni dulu . Belom nak beli lagi .
Aku tak kisah jenama apa . Tak penting pun .
Aku nak jugak . Dapat salah satu dari semua tu pun tk apa .
Kepada manusia yang tak guna .Stop okay ! Jangan nk tiru org .
Ada manusia bertopengkan kucing suka tiru org .Tuihhhh !
Pantang tgk org ada mesti dia nak jugak .
Tau la anak org kaya pun hang tu .
Dah lama aku tgk perangai tu . Grr .
*mata ke atas , tangan di dada* Daaaaaa =.=

No comments:

Post a Comment