Apr 5, 2011

Nikon .

Ni lens apa ? Aku pun tak tau sebenarnya . Haha . Aku nak lenspotrait . Ada siapa nk belikan utk aku . Ceh , lens standart pun tak pandai guna habis lagi ada hati nak beli lenspotrait . Yeh , aku nak belajar la . Nanti baru boleh beli , insyaallah . Mana tau kan aku dpt sambung belajar bahagian photography . Okay jugak tu :)

Ni lagi satu . Kenapa time aku beli camera dulu , aku tak dapat pun benda alah ni ? Tu la beli awal sgt . Aku nak benda ni . Aku bkn jenis yg suka gantung camera kt leher so kalau ada benda ni lagi senang . Nak beli tu memang tak la kan tapi mcm aku cakapkan . Kalau dpt sambung belajar tu , memang aku beli la kalau ada rezeki . Hihi . Dah la aku beli camera tak ambil USB , cable lagi apa bagai la . Nasib baik charger aku ambil -.-' Okay enough . Tgk tak lama mesti ada org tu beli jgk . Tuihh . Pantang tgk org ada , dia nk ada lebih jgk . Ceitt . Okay dah byebye :)

No comments:

Post a Comment