Mar 6, 2011

Sejarah .

Hari ni dalam sejarah . You know what ?!  You know what ?! Aku drive ? No no no . Aku pg pam angin tayar kereta . Mygod ! Tak percayanya . Empat-empat tayar kereta okay . Empat jela tayar kereta pun kan . Lepas ni dh boleh drive la . Hihi :D Sebab dh pandai isi angin tayar kereta . Yang aku pelik , kenapa kalau angin dh penuh kt tayar tu , tk ada bunyi pun . Bunyi tettett tu . Yang pernah pam tau la . Sedikit hairan di situ sebab pakcik dpn aku pam tayar kereta dia lepas tu bunyi tettett tu . Wahwah . Jealous aku . Riuh satu stesen minyak bunyi tettett tu . Nak jgk la bunyi tu . Bg tau semua orang yg aku pam tayar kereta . Okay semua tayar kereta dh penuh angin . Lepas tu , pg isi minyak pulak . Aku pernah isi minyak dh dulu tp ada kejadian yg berlaku sampai trauma aku . Aku menyebabkan stesen minyak tu terbakar . HAHA ! Tipu jeh -.-' Okay aku isi minyak pun dh berjaya . Terharu dgn diri sendiri . Srootsss :') Thumbs up utk aku . Gimme five . Wuuuuu :D Ada lagi satu . Sebelum pg stesen minyak ni , aku ikot kawan kakak aku pg pejabat di kejap . Ada kerja sikit . Aku pg dgn kawan kakak aku la . Bukan drive sendiri . Hihi . Masa kt pejabat tu , ada jgk keajaiban berlaku . Aku guna mesin photostat . Keluar lampu warna hijau mcm green hornet . Suka mesin tu . Suka ! Suka ! Nk suroh bapak aku beli satu la dkt rumah . Haha . Okay byebye :P




No comments:

Post a Comment