Mar 4, 2011

Mentah .

Mentah ni bukan berkaitan dgn ayam yg tk cukup masak , jauh sekali berkaitan dgn ikan yg digoreng tidak cukup rangup . Mentah ni utk aku yg masih baru dlm alam berbelog ni . Tanpa bimbingan dan dorongan aku teruskan usaha utk menyerikan suasana blog aku . Berkat kesabaran aku buat blog ni nampak mcm blog sikit . Kalau tak , mcm buku nota sejarah aku jea . Okay lepas ni siapa siapa yg ada sifu dlm blog ni , boleh tolong aku . Aku inginkan blog yg tahap master punya . Agak agak boleh ke ? Memang susah sikit la . Siapa yg nk tlh sangat kan sbb mesti la dia tknak org lawan blog dia . Okay tk kisah tp kongsi sikit la bab bab mengedit ni . Aku tau siapa yg semestinya boleh tlg aku . Adik angkat aku Umi Kalsom dgn kawan aku Cikyah . Maybe ? Haha . Lepas ni kena tolong aku la erk . Aku dh mention nama dlm ni tkkan tk nak tolong . Nnt org mesti cakap kedekut ilmu la . HAHA . Sorry guys . Tolong edit blog jea , bukan nk pinjam suami pun kan kan :) Teheeee :D That's all . Thank you .

No comments:

Post a Comment