Mar 22, 2011

Kertas oh kertas .

Esok pagi sampai Kedah blablabla pg sekolah ambik result kalau boleh la sbb cikgu cakap result aku kena gantung . Gara-gara tk hantar buku teks . Wahahaha . Esok aku hantar la . Duhh tk kan tk bagi hantar esok -.-' Dkt rumah sana belum tentu aku nk online sbb aku nk lepak dgn parents aku la . Tudiaaaaaa . Hihi . Cikgu suroh ambik result pakai baju sukan tp ramai yg nak pakai baju kurung la apa la sbb baju dh hilang mana dh kan . Aku ni uniform sekolah gantung lg dkt bilik aku , kasut ada lg dkt rak kasut , stokin  sekolah ada dlm laci , buku teks , buku sekolah semua ada lagi dkt meja study . So tkda masalah . Heh . Cuma baju sekolah tk boleh pakai sbb dh conteng . Bagos tk aku . HAHA ! Esok nk pg ambik result awal ke lambat ? Ada ajak pg awal ada ajak pg lambat . Masalahnya aku tktau sampai sana pukul berapa . Lepas tu , dh ambik result ada ajak lepak CS , ajak pg Penang , ajak pg party . Aku nk pilih yg mana satu ni --' Aku dh pesan dh parents aku family semua ready la dgn result aku . Jangan mengharap sgt . Lagi pun mmg semua dh tau dh  aku mcm mana kan . Heh . Mak aku ckp 'benda dh buat , jadi apa pun jadi lah' . Bapak aku pulak cakap 'Dh buat dh , sibuk apa g . Ambik jela' . Tuuuuuu syok gila . Tau dh anak mcm mana :D Tapi yg spoiltnya mak aku suroh aku jd nurse , bapak aku suroh jadi polis , tentera tk pun photographer . Derrrrrr , tak sukanya saya =.= Tapi tk kisah la . Tk la terok sgt *mata ke atas , tangan di dada* Daaaaaa :| Nk realisasikan impian parents aku , aku kena jd nurse bahagian tentera la . Saitttt >.<  So kalau tknak kerja mcm tu , harap-harap dpt keputusan baik esok walaupun tk A+ Tak bermaksud result terok tkda masa depan . Ada yg ambik SPM 5kali jadi prof . Okay la tu . Hehe . Allah dh pun tentukan rezeki kita cuma usaha cara yg halal . Okay aku harap dpt result baik la esok kan . Happykan parents aku :) Sama-sama la kita doakan yaa . Lagi satu , doakan aku selamat sampai Kedah esok dgn Cik Borhan a.k.a my lovely daddy . Okay byebye <3

No comments:

Post a Comment