May 4, 2011

Cerita Lama .

Okay cerita lama akan ku kitar semula balik . Lama tk update blog . Bertarikhkan 23/4 hari-hari tu , Cikyah cuti kerja . So aku dgn dia plan nak keluar la . Dalam pukul 10.30am kami nk bertolak tp akibat wujudnya janji melayu pukul 10 lebih-lebih baru keluar , dia dtg rumah aku terus belah . Kami bertolak sampai rumah lama Cikyah dkt Semerab kot kan Cikyah kan . Sampai rumah dia yg agak jauh la jgk sbb first time aku pg . Sampai jea rumah dia tgk ada abg dia si Doctor tu . Haaaaaa selamat aku dgn Cikyah . Tak payah naik KTM . Leceh tahu leceh . Abg dia nak hantar pg LRT Sungai Besi . Naik LRT terus turun dkt Hang Tuah . Jalan kaki sampai Times Square . Aku beli baju sama dgn Cikyah . Mcm buy 1 free 1 la tapi colour jea lain-lain . Lepas tu , jalan sana sini , beli itu ini . Pg breaklunch dkt Mcd . Camera aku hampir-hampir di curi oleh warga asing sbb aku letak sesuka hati . Haish , nasib baik =.= Dah penat dkt TS , jalan pg BB pulak . Cikyah masuk Cotton On situ . Kedai favourite katanya . Mak ai , handsome semua pekerja dkt situ . Haha . Masuk BB sbb Cikyah nak beli pakaian dalam . Haha . Tak patut di sebut di sini :p Jalan-jalan dan terus berjalan . Lepas tu , cikyah ajak pulak pg Pavilion . Nk cari handphone la bagai . Pg masuk kedai Superman . Haha . Cikyah rambang mata terus tk jadi beli . Aku dh power low time tu . Duduk kejap . Tiba bunyi guruh . Tunggu apa lagi . Pg BB balik , masuk Cotton On jap pg TS pulak . Usya-usya baju lagi . Lepas tu , terus pg LRT Hang tuah . Sampai Sunga Besi ambik teksi balik rumah lama cikyah . Helmet ada dlm rumah . Kunci rumah pulak tk ada . Hujan dh nk turun ni . Sumpah mengelabah . Nk pg isi minyak pun takut tk sempat . Helmet pinjam dkt kawan-kawan cikyah . Terus cabut balik Sepang tgk tak hujan pun --' Lepak kedai abg 'Abg Farid Kamil' jap . Hehe . Makan-makan terus balik . Cerita yg agak bosan tp sumpah aku enjoy gila dgn cikyah . Penat tu biasa la . Hihi . Thanks cikyah bawak aku pg jalan-jalan  :) Cikyah yg bajet nk shopping sbb dia dpt gaji tapi aku beli lebih drpd dia . Memilih sgt cikyah ni . Hihi . Nnt kita lepak lagi okay :*

No comments:

Post a Comment