Jan 28, 2011

Arghhhhhh !

Jeritan . Itu la yg cuba aku sampaikan even bunyinya tk sama mcm bunyi yg original . Sdg aku leka berfacebook , tetiba aku dgr satu jeritan . Ohh dot ! Malam Jumaat ni weh . Dirty minded throw away . Lepas aku dgr jea jeritan tu , baru aku percaya hantu . First time dgr org jerit tgh pagi pagi buta . Jeritan tu mcm perempuan jerit . Aku dgn riak dan takburnya *astaga* pg ke tingkap , aku tengok kiri kanan tp aku tk nampak apa pon . Bukan nk tunjuk berani tp mana la taw kn , ada perempuan kena culik then kena rogol . Huish , mintak jangan la . Aku pon kembali ke lappy aku . Suara tu makin kuat ! Seram la weh . Apa punya sial la suara tu aku b'kata dlm hati *mintak maaf kasar bahasanya* Aku pon tulis kt status facebook 'Kenapa aku dgr suara perempuan jerit ? Seram sial o.O' Ini membuktikan yg aku betul betul seram sehingga mencacakkan bulu roma aku . Jeritan tu makin lama makin kuat . Aduyai lemah semangat tp aku pg kt tingkap jgk mencari punca jeritan . Nun jauh di sana , aku nampak segerombolan lelaki jela kot dgn sebuah kereta tp aku dgr td suara perempuan . Aku pon mula la fikir yg lelaki semua tu mst nk rogol org sbb aku dgr perempuan jerit jerit . Lepas tu aku kembali ke lappy dan mengabaikan mereka . Arghhhh ! Suara tu makin lantang dan sgt mencabar emosi aku . Aku pg ke tingkap dan men'zoom'kan mata aku ke arah mereka . Mereka semakin liar . Dlm hatiku b'kata 'ish , 'kasihanya kpd perempuan itu' *ayat hati mmg tk bole blah* . Thenthen aku nampak kereta kancil syarikat Perodua . Yes ! Polis , perempuan tu masih sempat diselamatkan dan dia tkkan kehilangan mahkotanya . Tp agak agak la kn polis kt Putrajaya ni nak naik kancil . So mmg bkn polis la . Kancil tu pon parking kereta dia dpn kereta segerombolan lelaki tu . Mereka b'tindak liar dgn lari ke hulu ke hilir . Apa ni ? Jangkaan aku silap . Aku kembali ke lappy utk meng'update' keadaan yg seterusnya . Tetiba mataku memberitahu kpd otak supaya menyampaikan ke hati bahawa mereka semua sdg membuat birthday party di tepi jalan . Hatiku kini sedikit tenang . Akhirnya kini pasti , jeritan suara perempuan tu mmg di takdirkan dlm salah seorang segerombolan lelaki tu utk memiliki suara ayu seayu Ayu Raudah isteri kpd ex boyfriend aku Zaquan Adha . Haha . Alhamdulillah . Aku kembali ke tingkap semula dan mereka semua telah beransur selepas selesainya party di tepi jalan . So moral of the story , jgn la kamu memiliki sifat yg keji *tiada kaitan* Jangan la memekak di tepi mahupun di tengah jalan di kala waktu sudah melebihi 12am ke atas terutamanya pada Malam Jumaat . Ia teramat la mengganggu emosi manusia dan jugak orang . End of story . Byebye <3

No comments:

Post a Comment